Termeni și condiții de utilizare a siteului www.npm-romania.ro:
Prin accesarea acestui site web și/sau a oricărei pagini a acestuia sunteți de acord cu aceste condiții de utilizare. Dacă nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții de utilizare nu accesați acest site.
Site-ul NPM Romania (www.npm-romania.ro) este operat de societatea TND Dinamic SRL-D, cu sediul in str Sibiu, nr 29, bl z9, sc1, et 10, ap 63, camera 1, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/4569/2016, avand CUI 35873709 si societatea TND Genius SRL, cu sediul in str Sibiu, nr 29, bl z9, sc1, et 10, ap 63, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/14519/2017, avand CUI 38109219, numite in continuare TND Group Dermopigmentare.
Prin navigarea pe site-ul NPM Romania, utilizatorul declara ca isi da, in mod expres si neechivoc, consimtamantul ca datele sale cu caracter personal sa fie prelucrate si folosite in viitor de catre administratorii NPM Romania (www.npm-romania.ro) in urmatoarele scopuri:
Stabilirea contactului cu clientii;
Preluarea si prelucrarea comenzilor;
Participarea la concursuri si promotii;
Transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ.
Transmiterea de oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea NPM Romania (www.npm-romania.ro) si a tertilor cu care NPM Romania (www.npm-romania.ro) are relatii de orice natura (inclusiv comerciale).
Termeni si conditii
Prezentul document prin continutul sau pune la dispozitia tertilor utilizatori Regulamentul privind termenii si conditiile de utilizare a site-ului NPM Romania (www.npm-romania.ro).
Site-ul NPM Romania (www.npm-romania.ro) este operat de societatea TND Dinamic SRL-D, cu sediul in str Sibiu, nr 29, bl z9, sc1, et 10, ap 63, camera 1, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/4569/2016, avand CUI 35873709 si societatea TND Genius SRL, cu sediul in str Sibiu, nr 29, bl z9, sc1, et 10, ap 63, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/14519/2017, avand CUI 38109219. Utilizarea site-ului (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor prin intermediul acestui site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Administratorul site-ului NPM Romania (www.npm-romania.ro) isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment.
Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala.
Continutul acestui site nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decat cele expres si legal permise. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.
Sunteti de asemenea de acord sa nu afectati si interferati in vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a siteului sau a continutului acestuia.
Dreptul consumatorilor de denuntare unilaterala a contractului
Va rugam sa va asigurati ca ati verificat specificatiile produsului si compatibilitatea acestuia prin vizitarea paginii producatorului/distribuitorului inainte de a-l cumpara. Raporturile comerciale dintre cumparator si NPM Romania (www.npm-romania.ro) sunt reglementate oficial de Ordonanta Guvernului 130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Administratorul NPM Romania (www.npm-romania.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard.
Drept aplicabil
Prin folosirea site-ului NPM Romania (www.npm-romania.ro), utilizatorul se declara de acord asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si conditiile de utilizare si orice disputa de orice fel care ar putea sa aparea intre utilizatori si administratorii NPM Romania (www.npm-romania.ro) sau asociatii/partenerii/afiliatii acestuia. In cazul unor eventuale conflicte se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila, iar daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
Disponibilitatea serviciului
Administratorul NPM Romania (www.npm-romania.ro) isi rezerva dreptul de a modifica structura si interfata oricarei pagini sau subpagini a site-ului NPM Romania (www.npm-romania.ro) in orice moment si la orice interval de timp liber ales, avand dreptul de a intrerupe temporar sau permanent, partial sau in totalitate serviciile puse la dispozitia publicului prin intermediul acestui website fara vreo notificare prealabila individuala sau generala.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email office@npm-romania.ro.
RETURUL PRODUSELOR – RENUNTAREA LA CUMPARARE
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor comercializate de catre NPM Romania si se va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de catre NPM Romania.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
PROCEDURA DE RETRAGERE DIN CONTRACT
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza NPM Romania cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoc facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 30 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin NPM Romania:
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 2 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate catre NPM Romania personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 30 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
PRODUSE EXCLUSE, FARA DREPT DE RETURNARE
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
a. Ace, soluţii, aparate;
b. Consumabile (crema aftercare, gel curăţare, gel scarcare etc);
d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, tavite, masti, etc.);
e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, non-standard);
f. Servicii, precum cursuri de perfectionare, seminarii, work-shop-uri
Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
RETUR DE PRODUSE
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul NPM Romania cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Returnarea produselor la punctul de lucru NPM Romania se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 – 18:00. Va recomandam expedierea prin curier.
Mentiune
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
ORICE MODIFICARE A STARII PRODUSELOR SAU DETERIORAREA AMBALAJULUI ORIGINAL A ACESTORA CE FACE IMPOSIBILA VANZAREA PRODUSULUI CA NOU, DUCE AUTOMAT LA APLICAREA UNEI PROCEDURI DE RETURNARE SUPUSA UNOR TAXE ADMINISTRATIVE DE READUCERE A PRODUSELOR LA STAREA IN CARE AU FOST LIVRATE; TAXELE SUNT CUPRINSE INTRE 0 SI 50% DIN VALOAREA INITIALA A PRODUSULUI. CUANTUMUL TAXEI ADMINISTRATIVE VA FI COMUNICAT CATRE CLIENT LA RECEPTIONAREA PRODUSELOR DETERIORATE/MODIFICATE.
Nu sunt incluse:
– bunurile stricate sau afectate de către client
– bunurile desfăcute, utilizate sau consumate
– bunurile care nu sunt în ambalajul lor original
– bunurile incomplete, fără manualul de instrucţiuni, dozaj sau accesorii
– bunurile afectate din neglijenţă, folosite greşit sau reparate de către terţe persoane sau chiar de client.
Bunurile aflate în această stare sunt nereturnabile!
GARANTIA PRODUSELOR
Conditii de garantie
Garanţia produselor se asigură în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată (r1), OG 21 / 1992 privind protecţia Consumatorilor, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare de la data vânzării, Legea 476/2006 şi normele de aplicare în vigoare la data vânzării, completate cu prevederile Certificatelor de Garanţie şi ale Instrucţiunilor de Utilizare ale produsului, predate la data achiziţiei acestuia.
Perioada de garanţie se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare şi până la data repunerii în stare de funcţionare şi a notificării în scris a consumatorului despre acest lucru. Prelungirea termenului de garanţie se va înscrie în Certificatul de Garanţie de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparaţia în perioada de garanţie.
Produsele au în componenţă subansamble electronice şi mecanice care necesită respectarea cu stricteţe a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreţinere şi reparare prevăzute în Manualul de Utilizare.
Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, dupa caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită. Înlăturarea neconformităţilor se va face la punctul de lucru NPM Romania.
Produsul trebuie sa fie insotit de AMBALAJUL ORIGINAL, precum si de FACTURA SI CHITANTA in original. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea cumparatorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier.
Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.
Neaplicarea garantiei
Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din;
utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică)
utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor împreună cu alte produse;
deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător
RECLAMAȚII:
Orice reclamaţie pentru cumpărarea unui produs online poate fi făcută până în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Dacă acest termen este depăşit reclamaţia dumeavoastră poate fi considerată anulată.
Toate plângerile pot fi trimise la următoarea adresă de email office@npm-romania.ro şi trebuie să includă referinţe despre produsul şi motivul pentru care produsul respectiv a fost considerat inadecvat.
Pentru a contacta NPM Romania ne puteti scrie la adresa de mail office@npm-romania.ro sau telefonic +40723 58 91 78.